četvrtak, 19 jul 2012 15:17

Čelnici televizije Pink oštro demantovali da je ova medijska kuća prodata kompaniji SBB!

 

 

 

 

Mediji u poslednje vreme intezivno spekulišu o prodaji TV Pink i TV Avala gde je Željko Mitrović manjinski vlasnik. Poslednja informacija u nizu je da je Pink prodat kompaniji SBB, ozloglašenog Džordža Soroša. Međutim, čelnici "ružičaste televizije" demantuju takve vesti:

 

 

 


- Televizija Pink trenutno nije na prodaju. Prethodne godine smo pregovarali sa tri potencijalna partnera, međutim procenili smo da imamo snage da samostalno postignemo odlične rezultate. Ukoliko dođe do pregovora, o tome ćemo odmah obavestiti javnost jer je naše poslovanje uvek bilo transparentno. Nasuprot tome, televizija Pink sa Željkom Mitrovićem na čelu, priprema najpompezniju programsku shemu ikada kao i promenu vizuelnog identiteta, čime očekujemo još bolje rezultate u predstojećoj televizijskoj sezoni 2012/2013 - stoji u saopštenju.


Podeli na Facebooku

Stavovi izneti u komentarima su privatno mišljenje njihovih autora, a ne redakcije portala i portal nije odgovoran za sadržaj komentara.

Komentari (3)add comment

Nije bitno ! said:

...
Nema gore tv od Pinka !!!
Najsmesniji su oni u publici kad krenu pljeskati i gluposti odobravati ...
20. 07. 2012

dzordz-i-no said:

...
MOGU MISLITI KAKVA JE TO SEMA...USRACE SE PAORI OD SRECE KAD IM TI ZASEMIS...STO REKO OVAJ ZUBONJA ZABOLE ME I KITOLOVAC I OVA MOJA DVA m**a ZA VASE SEME....UH UPROPASTISE NAROD ALI TO JE SAD BAS PO ZELJI NOVIH MINISTARA...TO JE NJIHOVA TV...KOJA SAMO OKRENE KAPU SA GRBOM PARTIJE KOJA DODJE NA VLAST...OVAJ JE UNIVERZALAN KRIMIC ON JE SA SVIMA DOBRO IZ SVAKE VLASTI...STO GOVORI DA SE ODLICNO SNALAZI I SA KURTOM I SA MURTOM...SISSSSSSSSSSSS
19. 07. 2012

ZUBA said:

...
TAKO ME ZABOLE K.URAC I ZA PINK I ZA OVOG BOLIDA
19. 07. 2012

Napišite komentar
smanji | povećaj

busy